Gwarancja i serwis

Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest gwarancja i fachowy serwis urządzenia. Dbamy o to, by lekarze, którzy korzystają z naszego sprzętu, czuli się w tym zakresie bezpiecznie. Doceniają nas za indywidualne i niesztampowe podejście – zawsze mamy na uwadze dobro naszych klientów.

Całodniowa asysta gratis

Na start zapewniamy całodniową asystę przy zabiegach. Co to oznacza? Jeśli zdecydujesz się na zakup sprzętu, nasz fachowca przywozi Ci go na miejsce, podłącza i asystuje przy pierwszych zabiegach. Dzięki temu masz pewność, że sprzęt nie został uszkodzony podczas transportu, działa i jest prawidłowo podłączony. W tym dniu możesz korzystać z pomocy naszej specjalistki, dzięki której poczujesz się pewniej podczas pierwszych zabiegów przeprowadzanych Loktalem.

Gwarancja i serwis urządzenia

Gwarancja na urządzenie wynosi 2 lata. Gwarancja na końcówki jest ważna przez 12 miesięcy. Każdemu, kto zakupi nasz sprzęt, zapewniamy natychmiastowy serwis. Na drugi dzień roboczy od zgłoszenia dostarczamy nowy sprzęt, a wadliwy oddajemy do serwisu. Dzięki temu masz pewność, że zachowasz ciągłość finansową i nie będziesz musiał odwoływać umówionych zabiegów.